Sunday, November 10, 2013

:::Penuaan??:::

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Okeh.. Aku assume mengkome dah baca entry sebelum ni pasai ramuan hebat VIVIX dan juga kebaikan2 VIVIX ni.

Jadi, kenapa VIVIX perlu dijadikan pilihan?

Sebab.. VIVIX ni berkebolehan mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular. Bukan kita menolak hukum Allah, muda lawannya tua tetapi tak salah mencari sesuatu yang halal untuk kebaikan kesihatan (bukan untuk gah & bangga diri dengan kejelitaan diri setelah pakai VIVIX ni). kih kih kih

Errmm.. Apa tu penuaan pada tahap selular?

Penuaan tahap selular tu ialah sel kita semakin tua atau hilang/kurang fungsinya selari dengan peningkatan usia, juga disebabkan oleh pemakanan dan persekitaran. Terdapat 4 mekanisme penuaan pada tahap selular. Jom baca.. (jangan malas naaa..)

  1. Kerosakan DNA - Setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang akan merosakkan DNA. Serangan-serangan ini akan merosakkan pengkalan data genetik dan akan mengganggu fungsi sel.
  2. Pengawalan genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama (ujian klinikal terbaru) menunjukkan, ramuan VIVIX berupaya mengaktifkan pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.
  3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan sel baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
  4. Penimbunan protin AGE - Penimbuhan berlebihan protin AGE (Advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu kekuatan/keutuhan sel. Ramuan VIVIX adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalan anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.
Okeh!! Dah dapat info kan? Best kan VIVIX ni? So, jom dapatkan khasiat VIVIX untuk diri sendiri, untuk parents.. Promosi VIVIX November 2013, beli 6 percuma 1. Gile kentang! Jimat berpuluh ringgit untuk sebotol VIVIX.. Fuuhhhhh…


Noorul Noordin
ID : 1067079
Sms/Whatsapp : 012-759 0357
www.facebook.com/healthywealthycorner

No comments:

Post a Comment

KLIK NI PULAK =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...