Wednesday, November 6, 2013

:::Nutrisi sihat:::

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Entry aku kali ni kedengaran macam poyo. keh keh keh.. Ada aku kesah? Setelah lama terbuai kenikmatan donia, aku baru sedar yang aku tak berapa amek port pasai kesihatan diri, pasai nutrisi yang di terima oleh organ2ku.. :p

Jom ushar ape benda nutrisi sihat ni...

Kesihatan merupakan tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya. Kehidupan yang sihat merupakan sesuatu yang terindah. individu yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. NUTRISI SHAKLEE TELAH MEMBANTU JUTAAN INSAN MENCIPTA KEHIDUPAN YANG LEBIH SIHAT SELAMA LEBIH 55 TAHUN. Alamilah rasa sihat kembali dengan nutrisi Shaklee.

Haaaaa....tu la yang aku rasa... Rasa sihat kembali...

Tahukah anda bahawa satu kajian telah dijalankan oleh gabungan pengkaji daripada UC Berkely School of Public Health terhadap pengguna suplemen dalam jangka masa panjang menunjukkan mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin lain ataupun yang tidak mengambil suplemen langsung.

Eeerrmmm.. Maknanya apakah? Tepuk dada, tanya selera.. Tepuk wallet, tanya akai.. hehehe...
Bagi aku, yang dok kata suplemen mahai, kami xdak duit. Alasan apa tu? Abang-abang, kakak-kakak, adik-adik, duit yang dilabur nak beli suplemen bukan untuk orang lain. Lagipun bukan tiap2 bulan hangpa beli, sebotoi tu ada yg tahan sampai 6 bulan habaq hang. Apa yang kita makan hari2 masih kurang nutrisinya, jadi suplemen ni sebagai penampah nutrisi yang lopong tu.

Okeh.. Saya bangga educate orang untuk sihat. :)

Noorul Noordin
ID : 1067079
Sms/Whatsapp : 012-759 0357
www.facebook.com/healthywealthycorner

No comments:

Post a Comment

KLIK NI PULAK =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...