Wednesday, October 13, 2010

:::ESAIMEN OWH ESAIMEN:::

Almost 10 month aku study kat sini dengan bermacam pangai org yg sgt2 pelik yg da ku jumpe...Yang cakap bergegar seluruh pelusuk alam ada...Yang jenis buat kije wajib berbalas ada (tak iklas la...).Yang tak campur makhluk perosak (tak la rosak sangat) & berhibernasi dalam bilik saje pon ada..In sort term, macam2 ado!!!

Well,including me...hehehe...Esaimen belambak2 tp namo wat, kalau nak ikutkan bkn susa mane pon...Additional bonus is ol dat esaimen must in BAHASA...No big deal la
evendo aku ni tak le terrel mane pon in English (in BAHASA pon hancuss bedebuss gak) but biasak la...MALAS is number 1...Kadang aku pon pk balik cane la aku boley blajo tetinggi ni dengan sifat MALAS yang masih tebal menyelimuti diri ini...hahaha...Niwey thanx to my creator,Allah for His blessing...

Panjang lak aku mencarut tapi takpe kot, mukaddimah tu kan penting. Ade la gak sesipi kene dengan tajuk aku ni..

Back to my esaimen yang gilosh banyak tu, aku hold namo buat selai pon...Aku ingat boley la lepaskan diri..."Ku sangka panas hingga ke petang,hampeh...rupenye ujan di tengahari.."Tengah syioookkkk aku ber'honeymoon' tak payah wat esaimen (even klasmate aku slalu remind me : credit to Kak Sue & Izzah) tetibe lak my Lect sensorang text to me to submit their esaimen..Damn!!!Glabah tetek kijap aku...(Cool Noorul & try to calm down-kata murni for build up my strenght & self condifent)..

Penat bersengkang mate, perah pale hotak carik idea...Akhirnya siap gak sesume esaimen aku...wakakakka....sungguh hebat kan??(riak & takbur sungguh manusia yang sorang ni)...

Ingatkan setel esaimen leh la kembali lazy-mazy rupenye ade lagik satu yang baru diberi last wik (adesss En. Lect PSU...why la last minute kasi???). Menurut my En. Lect PSU ni, esaimen ni kena submit by tumolo b4 12pm (14oct2010) to add our mark for diz paper (uda la 1st test aku dpt 20% je. Betoi2 tak bace pape pon nak test tu - kunon hebat. Nak meniru tak pakai spek plak - hadoi veli da suwey dat day...).

So nak tanak aku pulun gak wat...Nak tambah mark nye pasai la ni...We ol have to create 1 movie (tajuk bebas) lengkap tetulisan sgale. Bab ni memang aku ngaku aku sengal nak mampuih.Sesofware ni amat janggal di hujung jari ini.Lain la kalau soh tido ke,makan ke..Memang amat terrel skali...

Dari petang sampai la kol bape ek tadi???Kol 3am kowt, baru la siap. Jap lagi aku upload tapi biasak la musti la tak gempak sebab tukang buat nye tak handal men sofware..har har har...Apepon aku pueh ati.Lantak kome la nak judge cane pon...Yang penting AKU PUEH ATI!!!!

No comments:

Post a Comment

KLIK NI PULAK =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...