Sunday, July 31, 2011

:::Kedatangan Ramadhan:::

Assalamualaikum & slmt sejahtera..

Ramadhan thn ni agk relax & sempoi bg aku. Sbb nye xdak lg rerushing aku balik kelas then berkejar ke KEY HELL buke pose ngan suami then sahur skali.. Pas imsak rushing balik SOMBAN plak. Mmg la x slalu tp sminggu ade 2,3 kali. Tu cite pose tahun pertama bergelar isteri sekaligus pelajar.

Tahun ke-2 aku pose sbg isteri org..hahahaha... Dah posting di JB & suami di RAWANG (lagik jauh nko...cane nk pepatah balik...blh kerrrr????hahahaha)

Esok 1st day pose, syukur suami aku balik utk sambut RAMADHAN bersama2. Aku sgt bersyukur kerana sambutan kali ni disertai family aku skali (sbb aku posting d JB & mmg aku dok ngan family aku ;p)

Moge tahun ni aku x skip sahur cam dedolu (tetambah bile sorg-kompom togak ayor then smbg tido blik). Tmbh td suami aku request spaya d masakkan tomyam utk sahur pg nnt...Adussss...Mampukah aku???

Tabahkan la ati aku ni.. Kuatkan la iman aku ni...hahahaha... (Dlm ati doa moge mama yg bgn & masak nnt.) Derhaka sggh aku ni kan....ermmm~~~

Oklah..Stakat ni saje coretan aku..Smoge RAMADHAN kali ni kite mendpt lebih keberkatan & smoge kite dpt grab ol de gud things within dis month. Amin....

No comments:

Post a Comment

KLIK NI PULAK =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...