Monday, April 4, 2011

:::TeKsi Oh tAXi:::

Menyirap dan rase nak tumbuk je muke drebar teksi tu..
Gile tak marah aku die bawak teksi SEWA tu macam reta benda die je yang punya.
Kes ni jadi td la mase aku pas wat SEGAK ngan penuh bergaya drive balik.
Bukan jauh mane pon,simpang kat area skola tu gak..
Ade la sekor teksi ni menuju laju padahal tu simpang 3 dan aku tgh rerilex je drive (da kawasan perumahan beb..). Tanpa segan silu blh plak nak cium kete aku yg blm byr installment lg (utk bln ni OKAY).
Aku yang terkijut gaban ni hon la sepanjang napas aku (pdhal jarang tekan hon..)
Tup tup...die balas hon aku n kijar plak..adoiiii...naya betoi la.
Da masuk bab ni, aku pecut la (kete Mesia pon leh laju la even tak slamat..hahaha)..
Sampai je kat kedai dedepan tu die hon pnjg lg kat aku then angkat2 tgn (cam tgh maki pon ade.)
Aku wat muke DANG je la (tp maseh menaikkan meter..)
Tetibe...opocot...boleh plak die drive beriringan dengan aku (be cool...)
Aku pon menoleh ngan muke TOYA SARDIN aku (sampai jari comel ku menunjuk ke kepala~tarak otak la ko!!!) then aku pon hon berlagu...
Aku rase drebar tu menyirap gile ngan aku sbb die jerit "LU TUNGGU AAA.." tp aku wt xtau je (pdhal TUHAN je yg tau dlm atiku gimane rasanya...)
Aku punye memecut sampai lpas flyova Perling die udah ilang..
Tgk cermin pndg blkg...oouuchhh ketinggalan rupenye...
Lantak la die amek plat number aku ke hape yg pntg bkn aku yg start.
Bawa teksi mcm kt litar,ingat jalan BAPAK die!!!Sedar la sikit ko tu bangsa pendatang!!!
Aku doakan moga ko sentiasa selamat la kalau cara ko betoi....
-mode:menyirap!!!-

No comments:

Post a Comment

KLIK NI PULAK =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...